|
- Aktualności » Wiadomości dnia • Z ostatniej chwili • Kronika policyjna • Pogoda • Program TV
- Kultura » Imprezy • Wystawy • Kino: Milenium · Rejs • Filharmonia • Teatr: Nowy · Rondo · Lalki Tęcza
- Informator » Baza firm i instytucji • Książka telefoniczna • Apteki • Bankomaty • Urzędy
- Słupsk » Plan miasta • Rozkład jazdy: MZK · PKS • Galeria • Historia • O Słupsku • Kamera • Hot Spot
- Pod ręką » Menu Online • Auto Moto • Nieruchomości • Praca • Ogłoszenia






Pb 95 zł |
ON zł |
Lpg zł |

USD zł |
EUR zł |
CHF zł |

Kategoria: Aktualności
Vectra robi nas w konia
Rozmiar tekstu: A A A
Telewizja kablowa Vectra znów robi użytkowników w konia. Od dwóch tygodni abonenci są pozbawieni popularnego programu lokalnego TVP3. Vectrze jest przykro, ale nie zamierza nikogo przepraszać. Od 7 grudnia, gdy zniknął z anten w Słupsku i Ustce lokalny program telewizyjny TVP3 Gdańsk, do naszej redakcji napływają skargi abonentów. Ubolewają, że stracili jeden z ulubionych programów. Gdańską "Trójkę” zastąpiła warszawska. - Vectrę kupiłem między innymi dla programu TVP3 Gdańsk, który nie jest osiągalny na zwykłej antenie - mówi Andrzej Wilczyński ze Słupska. - Niestety Vectra po raz kolejny mnie zawodzi. Zastanawiam się nad zmianą operatora.
- Zdecydowanie wolę gdańską TVP3 - mówi kolejna zawiedziona abonentka Iwona Gaweł. - Warszawskie informacje dla nas są kompletnie bezużyteczne.
Niestety, nie mamy dobrych wiadomości dla abonentów. Programu nie będzie jeszcze przez miesiąc.
- Uszkodzone zostały nasze urządzenia systemowe - mówi Luiza Farkash, rzecznik operatora. - Robimy co możemy, żeby usterkę usunąć jak najszybciej. Pani rzecznik nie ma zamiaru nikogo przepraszać. - Przeprosilibyśmy gdyby nie działały wszystkie programy - ucina Farkash. - W tym wypadku jest nam jedynie przykro.
- Zdecydowanie wolę gdańską TVP3 - mówi kolejna zawiedziona abonentka Iwona Gaweł. - Warszawskie informacje dla nas są kompletnie bezużyteczne.
Niestety, nie mamy dobrych wiadomości dla abonentów. Programu nie będzie jeszcze przez miesiąc.
- Uszkodzone zostały nasze urządzenia systemowe - mówi Luiza Farkash, rzecznik operatora. - Robimy co możemy, żeby usterkę usunąć jak najszybciej. Pani rzecznik nie ma zamiaru nikogo przepraszać. - Przeprosilibyśmy gdyby nie działały wszystkie programy - ucina Farkash. - W tym wypadku jest nam jedynie przykro.
Informacje na temat artykułu:


autor: | Piotr Kawałek |
Źródło: | Głos Pomorza |
data dodania: | 2006-12-18 |
wyświetleń: | 3445 |

Copyright 2003-2025 by Studio Reklamy "Best Media". Wszelkie prawa zastrzeżone.
Aktualnie On-Line: 6 Gości