|
- Aktualności » Wiadomości dnia • Z ostatniej chwili • Kronika policyjna • Pogoda • Program TV
- Kultura » Imprezy • Wystawy • Kino: Milenium · Rejs • Filharmonia • Teatr: Nowy · Rondo · Lalki Tęcza
- Informator » Baza firm i instytucji • Książka telefoniczna • Apteki • Bankomaty • Urzędy
- Słupsk » Plan miasta • Rozkład jazdy: MZK · PKS • Galeria • Historia • O Słupsku • Kamera • Hot Spot
- Pod ręką » Menu Online • Auto Moto • Nieruchomości • Praca • Ogłoszenia






Pb 95 zł |
ON zł |
Lpg zł |

USD zł |
EUR zł |
CHF zł |

Kategoria: Aktualności
Konsument ma prawo
Rozmiar tekstu: A A A
Na dzisiaj przypada Światowy Dzień Konsumenta. Z tej okazji na
wszystkich klientów niezadowolonych z nabytych towarów i usług w
słupskim ratuszu czeka dziś zespół ekspertów, którzy pomogą
rozwiązać problemy. - Konsumenci mają swoje prawa - mówi
Sławomir Gutowski superarbiter Polubownego Sądu Konsumenckiego w
Słupsku. - My jesteśmy od tego, aby bronić konsumentów przed
nieuczciwymi praktykami rynkowymi. S. Gutowski przyznaje, ze
słupszczszanie coraz częściej korzystają z pomocy rzeczników
praw konsumentów. - 90 procent spraw dotyczy reklamacji obuwia.
Choć niedawno zdarzyło się, że klient domagał się reklamacji...
afrodyzjaku, który wbrew informacji na ulotce nie wpłynął na
jego potencją seksualną - opowiada S. Gutowski. Każdą z takich
spraw można rozwiązać z pomocą miejskiego lub powiatowego
rzecznika konsumentów, federacji konsumentów lub polubownego
sądu konsumenckiego. Przedstawiciele tych instytucji pełnią dziś
od godz 9 do 15 dyżur w sali 212 słupskiego ratusza. (nik)

Copyright 2003-2025 by Studio Reklamy "Best Media". Wszelkie prawa zastrzeżone.
Aktualnie On-Line: 34 Gości